Julia Henriksson

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 29 februari 2012 19:35

God Kväll?

 

Idag har jag varigt i skolan. Första dagen för mig.

Det gick rätt bra. Jag hade inte missat för mycket. MEN, jag hade missat en film, så jag fick sitta över 1.5 timme efter skolan. Och ändå så har jag 10 minuter kvar på filmen. ( Billy Elliot )

 

Ja, Idag blir det bara ett vanligt inlägg, för jag orkar inte göra något stort som t.ex, Hiss och Diss.

Men jag lovar. Ett sånt roligt inlägg kommer nog i morgon. För då slutar jag typ rätt tidigt..tror jag.

 

Men vi får se.... :)

 

Nu så hade jag tänkt chilla lite, och se på Tunnelbanan.

 

Pussh :**

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 28 februari 2012 18:49

God Kväll alla söta.

 

Dagen idag har varigt rätt bra. Jag har inte varigt i skolan pga sjuka. Men jag känner mig mycket bättre idag och tror att jag ska gå i skolan imon :)

 

Förra veckan hade jag sportlov och jag hade planer för varje dag asså, men såklart, så blev jag sjuk :(

Så alla mina planer från Tisdag till Söndag gick sönder :(

På måndagen så fyllde mamma år så vi åkte till Familia och åt Kina mat och handlade lite kläder till mig och min Bror.

Jag köpte 3 par byxor. Bilder kommer lite längre ner ^^

 

Ja, asså, ni vet ju inte så jättemycket om mig så jag tänkte bara lägga en liten presentation  :)

Jag heter då Julia och jag e 14 SNART 15.

På fritiden så gör jag inte så mycket, men jag försöker vara med mina vänner sitta vid datan, rider  och ser på Tv.

Jag kan inte leva utan Musik. Och är ett STORT fan av Lady Gaga och Justin Bieber. Sen e det ju inget fel på Sean Banan ♥  Jag älskar att åka på semester med familjen. Både utlandsresor och Campingturer med vår husvagn :)

 

Haha, det var en  liten text om mig :)


Nu så hade jag tänkt gå och dusha och sen slappa lite framför Tv:n en stund.

Ska nog gå och lägga mig tidigt i dag. - E rätt trött ^^

   

Byxorna är från Cubus - 199:-

 

Sen så blev det ett par gröna   från Hm, men hittar ingen bild på dem :(

 

Pussh :**

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 28 februari 2012 12:04

Hej Hej

ja, detta e min nya blogg som ni kanske har märkt.

För er som inte vet, så var det jag som hade Montessorigirl, här på bloggplatsen, och HotLipsNiceAss på blogg.se.

Tyvärr så kändes inte blogg.se så bra. Jag fatta ingenting, så därför tänkte jag dra mig tillbaxs där jag hör hemma. Här på bloggplatsen :)

 

Ja, asså, bloggen kommer vara lite trist nu i början, för jag håller på att tänka ut hur jag ska lägga upp ett sheama, på hur allt kommer gå till och sånt skit.

 

På bloggen kommer jag skriva lite om min vardag.

Veckans Tips,

Hiss & Diss

Snyggt VS fult.


Låter kanske inte så jätteintressant just nu, men jag lovar er..Detta kommer blir Awesome :)

 

Nu har jag inget mer roligt att skriva, så ni får ha en bra dag så hörs vi Ikväll :)

 

Pussh :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards