Julia Henriksson

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 31 mars 2012 21:39

   Hahaha,  kände bara för att göra ett random inlägg som inte handlar om något alls.

Hahahah, Helt Random.

Random är bra....tror jag :D

 

Haha, Kvälls humor :D 

 

 

God Natt

Puussh :**********

 

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 31 mars 2012 18:37

                               Här kommer 6 onödig fakta om lilla miig :)

♥ Jag blir lätt kär ♥

♥ Jag har en väldigt blandad musik smak ♥

♥ Jag vill börja på fotboll, men suger totalt på det ♥

♥ Jag blir lätt stressad när det gäller skolarbeten ♥

♥ Jag hatar folk som dömmer en efter "coolheten" ♥

♥ Jag tycker det är onödigt att klaga på folk ♥

 

Pussh :***

 

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 31 mars 2012 17:26

 








 


 

 Jag diggar sommarkvällar vid stranden med folket man älskar :D

KOPIERINGSFÖRBJUD  på bilden. Kopiera och du blir FETT ANMÄLD!




 


 

Jag dissar tradigt väder ;)






Pussh :***

 

  
Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 31 mars 2012 17:18

Halloj :)

 

Vaknade vid 8 i morse -.-,, men gick inte upp förrän kl 9 :D

För halv 12 så skulle brosan spela match i Höganäs// Lerberget :)

Det gick väldigt bra för dem på matchen, men dem förlora med 4-1.

Det blåste något så in i helvet*, så vinden tog ju tag i bollen ett antal 100 gånger.

Haha, stackars mig och Alexandra som satt på bänken och frös ihjäl :(

Jag hade min egen jacka på mig, pappas jacka, en film och pågarnas tröjor över mig.

Men ändå så fröös jag :(

Det roliga var att mamma sa åt mig att ta den röda tjocka jackan, Du kommer frysa.

Men jag sa bara NEEEJ, jag tar den andra.

HATAR NÄR MAMMA SKA HA RÄTT -.- 

 

Hahah, Mina konfa inbjudningar är nu skrivna och skickade.

GÖTT :D

 

Ja...jag har inget roligt att skriva just nu, så jag avslutar detta inlägg nu, och så får ni en HISS och DISS, och lite snyggt vs fult :)

 

Glöm inte Earth hour ikväll ;)

 

Pussh:***

   

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 30 mars 2012 22:07

Halloj :)

 

Sorry Sorry för att jag inte bloggat på hela veckan, men asså jag hat haft så j*vla mycket i skolan.

Och lär ägna hela påsklovet åt att plugga plugga plugga -...-

Wihoo -.- -.- -.-

 

Ja, men idag har jag varigt i skolan som vanligt, rätt chillig dag ;)

 

Och just nu så sitter jag och pappa och kolla´r på Jonny English :)

Lagom skumm film....;)

 

Hihi, har seriöst inget roligt att skriva nu så ha en bra kväll.

 

Puussh :**

 

  

Hej.

 

Dan idag har varigt bra ( min bror har haft kalas) tills nu!

Har suttit inne på Fb typ as länge, och nu så skulle jag kolla min profil och så ser jag att jag håller på att få tidslinjen   Jag villl verkligen inte ha den. MEN som tur e så kan ingen annan se det än. Men den 1 April så kommer ALLA kunna se den, inte för att det gör ngt igentligen men asså ändå! Jag vill inte ha något så klöddigt som tidslinjen :(

E fett ledsen nu, men jag antar att jag snart kommer komma över det.....hoppas jag. ;)

 

Haha,hahahaha redan kl 9 sa jag att jag skulle gå och lägga mig, men jag suger på att hålla tider, så jag kommer väll inte i säng förrän vid 10, sen så ska jag väll inte kunna sova så jag somnar väll vid halv 11 -.-

 

Ja, nu ska jag gå och FÖRSÖKA sova

 

Godnatt

Pussh :***

   

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 24 mars 2012 21:38

Halloj

 

Sov ju hos farmor i natt, och kom hem från henne vid 15.10 kanske..?

Fick åka buss hem...visst det e trevligt att åka buss , men jag tycker att det e fett jobbigt att stå och vänta på den och sedan  hoppa av den. Lixom alla kollar på en...  

 

Haha, sen så vid fem tiden så stack jag , lillen och min pappa och handlade litta.

Blev lixom inget roligt då dem roliga affärerna var stängda -.- 

 

det blir bara ett litet inlägg nu för jag kollar på Jakten på jordens mittpunk ( 1:an)

Så jäkla bra den e asså :D

 

I mon ska min bror ha kalas så, det blir kanske inte något inlägg ^^

 

Ha en bra kväll.

 

Pussh :**

Halloj :D

 

Det var ett tag sedan jag skrev här juuuu.

Haha, kommer ihåg att jag lovade er ett HISS och DISS, men det kom aldrig något, hihi 

 

Ja, men nu är mina prao veckor slut och på måndag börjar skolan som vanligt ^^

Tradigt, men ändå lite skönt med lite omväxling ;)


Ska snart gå och städa mitt rum då mamma tycker att det är stökigt...och dem ska ha fest i kväll ( jag får inte vara med :( )

Så jag ska ta 15.00 bussen till farmor ^^ Fett nice asså.

Har inte träffat henne sedan hon fyllde år... :(

 

Men men,  dagen idag har annars varigt bra ( kl e bara lite över 1, men endå ^^ )

 

Jag vet inte när jag kommer hem från farmor i mon, men jag ska försöka hinna skiva ett litet sött inlägg :D

Snyggt vs Fult kommer nog på söndag. KANSKE i morgon ^^

 

Nä, men nu ska jag gå och ta en ful macka och sen gå och städa för att sen ducha innan jag yallar till farmor :*

 

 

Pussh på er :**** 

 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards