Julia Henriksson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Tjenixen folket.

 

sorry för att det inte blivigt något inlägg på 2 dar, men asså, internet har klöddat, och jag har varigt allmänt trött ;)

 

Men Idag har jag varigt i skolan...som vanligt, sen efter der så hade jag Konfa. Skolan e tradig men Konfan är rätt Niceeee ;)

Haha, ikväll så börjar Grey's Anatomy... vettefan hur det stavas så ni för nöja er med min stavning :D

 

Ja....jag tänkte lägga ut lite 15 fakta om mig själv. Jag tänkte bara lixom skriva dem rakt upp och ner, och inte sådär

"fjolligt" ;) hahhaaha

1 Jag e ett stort fan av Justin Bieber och Lady Gaga. :)

2 Jag diggar Smileysar :**

3 Jag tycker att det e jättekul att blogga, men suger allvarlig på det. :(

4 Jag skulle vilja att mina läsare KOMMENTERADE mina inlägg. ;)

5  Jag hatar när yngre människor tror att dem e bättre än mig och andra i min ålder ....

6  Jag ÄLSKAR hästar.

7  Jag  älskar mina vänner <3

8  Jag lever typ ett litet WordFeud (stav) liv ;)

9 Jag bryr mig inte om att ha märkesKläder.

10  Jag tycker  att detta e riktigt svårt :((

11 Jag älskar NRJ :D

12 Jag pratar i telefon just nu ;)

13  Jag tycker mobbning e onödigt, och slöseri på någon annans tid.

14 Jag använder alltid orden TYP, LIXOM OCH ASSÅ.

15. Detta var det jobbigaste inlägget på länge.

 

Hihi, nu ska jag gå och chilla lite framför TV: n

 

Puusssh :**

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards