Julia Henriksson

Alla inlägg den 8 mars 2012

Hiss o Diss :)









 





 

Jag dissar One Direction. Ett band som e allmänt..."töntiga" ? Dem har inte gjort många bra låtar.

Alltså DISS.





 



 

JAG hissar Channing Tatum ( stav).

En underbar skådespelare som är sjuuuuuukt snygg. Och kolla in magen   




Haha, ja.Hopppas ingen börjar gråta nu för att jag inte gillar One Direction.

Ja, asså bilderna e kanske lite små och så, men jag LOVAR att jag ska fixa det till nästa HISS och DISS


Pussh :***

 

Hej Hej.

 

Idag har jag StudieDag. Rätt Nice, men jag måste plugga till mitt Historieprov som jag har i mon -.-

Men just nu så sitter  jag, min bror, min brors kompis och tittar lite på TV...inte så jättekul....

 

Ja, asså I O M att jag inte har gjort något idag ( änsålänge) så blir det inte något långt inlägg.

Haha, det kommer kanske ett HISS och DISS sen :)

 

Pussh :***

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards