Julia Henriksson

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 21 maj 2012 10:25

God Morgon :)

 

asså förlåt för att jag typ inte bloggat på lite mindre än en månad.

Men asså, jag har varken haft lust eller tid. Det e ju dem sista dagarna/veckorna i skolan nu, betygen ska sättas och vi har sjukt mycket prov. It sucks, I know, men så  e livet ^^

Och jag kan säga det redan nu att på helgerna så kommer det inte komma några inlägg, för jag har FULLT UPP då asså, sorry sorry. :(

 

Jag har studiedag idag, och det är så jäääävlaa gött asså.

Orkar inte med all stress i skolan -.-

 

Men idag så vet jag inte riktigt vad som händer.

Mamma, jag och Elias ska åka och handla, och sen kanske kanske träffa moster. Men jag tror inte det :( :( :( :(

Annars så blir det väll bara att plugga och sola sola sola   Så jäkla gött ^^

 

Nu har ni faktiskt fått ett långt inlägg och jag måste gå och äta frukost.

 

Ha det gött och så ses vi nästa gång SOM JAG LOVAR INTE ÄR OM 1 MÅNAD ;)

 

Puuuuuss :****** 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards