Julia Henriksson

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 4 mars 2012 19:50

Tjenare.

 

Sorry för att det inte blev något awesome inlägg i går. Men jag pallade verkligen inte.

 

Idag så har jag varigt på kalas hos min Morbrors sambo. ( Hemma hos min morbror då :P )

Ánnars har jag inte gjort så mycket, Mest chillat..typ...

 

Veckans tips:


Veckans tips denna veckan e faktiskt ett BokTips...:S

Om man gillar att läsa så e "Jag e tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" ett MÅSTE.

Den Handlar om en Tjej (Olivia) som blir dumpad av sin kille. Olivias kompis Emma hjälper henne att lägga upp en plan för hur hon ska få tillbaxs killen. (John).  Under denna plans gång så hamnar Olivia i säng med hur många olika killar som helst och bla bla bla bla. Resten får ni läsa själva ^^


Ja, det var veckans tips och lite om min dag. Haha. ;)

Nu hade jag tänkt se lite på TV med mammsen och sen gå och lägga mig.


Pussh :*****

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 2 mars 2012 21:40

Hej Hej.

 

Idag har jag varigt i skolan..som vanligt. Tradigt som lalala.

Men med de rätta personerna så går dagarna rätt fort :D

 

När jag kom hem så åt jag 4 mackor. - Asså OMG.

Har inte ätit så många mackor på skit länge - Hahha.

 

Sen så gick jag och städade mitt rum. Jag städade till och med UNDER sängen.

Det har nog inte hänt sen vi flyttade hit...Och det e ca 8 månader sedan... så jag har kommit på varför jag blir förkyld så ofta ;) Hahaa.

Jag har inte ens dammsugat än...för pappa och jag stack till Hyllinge och handlade...

 

Ja, asså jag har inte kommit igång med mina Hiss och Diss, och sånt skit.

Men jag lovar, det är på gång. Det e bara jag som har skit mycket i skolan.

Jag var sjuk i 2 dar och har redan fått stanna på skolan 1.5 över tid, och på Onsdag, så blir det väll likadant.

Men problemet e bara att jag har konfa kl 3, och jag slutar skolan 10 i 3. Och ska jag då stanna över så missar jag Konfan. Så jäkla klöddigt detta e asså. Pallar inte SVENSK mög.

GAAAAAAAASH. - Fan vad sur jag blir -.- -.-

 

Ja, men nu så ska jag återgå till "fredags myset" jag har med pappa och Lillen.

 

Pussh :**

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 1 mars 2012 21:34

Hej,

 

Idag fyller Justin Bieber 18 :*******

Dem växer upp så fort :(  

 

Haha, det blir inget längre inlägg idag.

Jag e inte på humör :( 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards