Julia Henriksson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 7 november 2012 20:38

Hello Babes!


Sitter nu i soffan med mamma och väntar på att få hoppa in i dushen! (Jag då! Mamma får inte följa med in   )

Sen efter dushen så blir det Godis,chips och läsk till Grey's Anatomy! haha!

Myyysigt! Det ända som saknas nu är mitt älskade hjärta! Har telefonförbud för vi snacka föööör läääänge igår!

Får endast smsa eller snacka med han OM HAN smsar FÖRST! Tror inte det händer idag! För det har varigt litta  spänt mellan oss idag...från min sida iaf...Brukar bli så när vi inte träffas! Så ni kan jue bara drömma om hur jävla mycket jag längtar till helgen! Julllovet, och sommarlovet! Helt sjuukt! Men men!


Idag har jag inte gjort så mycket. Dagen har rullat på rätt bra! Har till och med fått mina läxor gjorda! (iaf det jag fattar!) haha!


Pallar inte skriva mer nu!


Ha det bäst!

Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards