Julia Henriksson

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 11 december 2012 12:43

Hej Babes!


Har typ inte bloggat här på 700 år! Nu när jag ändå är sjuk tänkte jag att jag kunde slänga in några söta inlägg här!

Under tiden jag varigt off här så har jag bloggat på en annan blogg, som jag för övrigt inte kommer länka här!

Denna sjukdag spenderar jag hungrig framför tvn och Musikhjälpen!

Musikhjälpen har verkligen gjort min dag!  Kodjo,Gina och Jason (Timbaktu) är så in i bombens roliga! Är fett glad över att det är dem som håller i det i år igen! Älskar dem! Haha! Kärlek till dem!

MIN DRÖM är att en dag själv sitta i den glasburen i 6? dagar med otroliga människor!

Jag vill jobba som radiopratare när jag blir äldre och ska därför gå en sån random linje på gymnasiet.

Hade det inte varigt för Musikhjälpen, MorgonPasset i P, och NRJ så hade jag nog aldrig kommit på den iden.

Det känns så jävla skönt att veta vad man vill bli och vad man vill gå på för gymnasie. Det e så stressigt annars!


Haha, Jag har inget trevligt att skriva denna afton! Så jag bjuder på en random bild på mig ist! Haha^^

 


Puuuuuss ♥♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards