Julia Henriksson

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 11 juni 2012 21:20

God kväll random människor


Sitter nu och gör ingenting. Tittade typ 5 minuter på sverige matchen, sen palla jag typ inte mer.

Just därför sitter jag här nu helt forever Alone, men har heeela övervåningen för mig själv så kan lixom göra vad jag vill ^^

 

Idag var jag på badet i ca 2 timmar med skolan. Sen så slutade vi.

Så jävla onödigt, kunde ju fan lika bra kunnat vara hemma hela dagen, men nääääää -.-

I mon är typ en lika jobbigt dag, fast vi börjar 10 och slutar 2, men vi ska ha brännbollstunering och jag SUGER på brännboll :( wääää, men vafan, det är typ en av de sista dagarna i skolan nu så jag ska inte klaga!

På onsdag så får jag reda på mina terminsbetyg, *sååååå förväntansfull*

Jag vet ju lixom att jag har ett E i bild och D i svenska....Sen tror jag att jag har ett D i spanska....MEN jag klagar inte.

Jag hade typ E i spanska förra året ...:/

 

Har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag e fett sugen på att skriva en massa om mina åsikter och sånt.

Tycker det är fett awesome att kunna utrycka sina åsikter i en liten text. Fast det är ju fett mobbad att man sitter bakom en lite/stor datorskärm. Folk tror ju lixom att  man är för feg för att säga saker F2F, men vafan.

Jag bryr mig inte, jag kommer utrycka mina åsikter HÄR och IRL, så det så. Och tänker ni inte gilla det så kan ni ta och sticka från min blogg, då jag inte vill ha några små P/F12:or som tror att dem e såååå jävla coola -.-

 

Hahaha, så jävla awesome jag e asså, hehe ;)

 

Haaaaaaa det göööött random människor som läser min awesome blogg ^^

 

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 11 juni 2012 09:04

Hallå :)

 

Börjar 10 i dag så jag hinner skriva ett litet snabbt inlägg ^^

Vi ska va på bader kl 10-13? fett onödigt då jag inte ens kan bada och hellre vill va på Hedvalla och heja på mina awesome klasskamrater som tävlar i DM.... Fett sur är jag.

Det var igentligen meningen att jag skulle sjukanmäla mig på badet och komma till Hedvalla, men så jävla mycket skit jag skulle fått och jag pallar inte sura lärare idag asså, så jag får  yalla mig till badet och sitta och se allmänt "glad" ut, hehe....

 

Igår fick jag en kommentar om att jag stavat ett ord fel, och bla bla bla

RÄTTA INTE MINA STAVFEL FÖR HELVETE!!!

Blir så jävla irriterad -.-

Låt mina stavfel va felstavade, och stör det er så jävla mycket så läs då inte bloggen, -.-

 

Hihii, älskar att dampa, helt seriöst, man får en sån "kick" (a)


Nu ska jag börja göra mig färdig för att sen sticka till badet -.-

 

Seeeeeeeeeeee yaaaaaaaa (a)

 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards