Julia Henriksson

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 5 oktober 2012 18:04

Hej Hej!


Förlåt för jag inte bloggat på länge!  Men just nu så har jag det lite jobbigt!

Av privata själ så vill jag inte skriva det här! Är för jobbigt och alldeles för respektlöst!


Men idag så har jag varigt på Väla med min söta Brunett tvilling! Köpte inte så mycket men handlade för 350 kr!

Har inte handlat för det sen jag var på Ullared i somras! Haha

Men jag köpte:

♥- 3 tunna strumpbyxor i färgerna: Gult, Blått rutigt, och svart! - Kapphal 3 för 2. (kosta typ 70 spänn?)

♥ Vit halsduk (sån man snurrar runt huet) - Gina 99kr

♥ Korta random gula skjortz - Gina ca 50kr

Det var nog bara det! Sen så åt vi på Doken! :D


Sen åkte vi hem till Brunettis och chilla lite.

Så nu sitter jag i soffan hemma med Mamma. Pappa grillar (FAST ATT DET REGNAR)

Haha, Knasig gubbe! Haha

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer! Kalas på kvällen iaf!


Ha det gött people!

Julia♥


Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards