Julia Henriksson

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 16 oktober 2012 19:05

Halloj!


Saknar faktiskt lite att blogga, och har tänkt att jag kanske vill byta blogg...Denna börjar vi väääldigt tråkigt faktiskt!

En idee jag fick var att kanske blogga om mina tankar och val kring gymnasievalet jag ska göra nu till julen?

Många bloggar om sina mål att bli smala, uppnå drömmar och att bli kända!

Så hade det inte  varigt kul då om jag bloggade om mina tankar kring gymnasiet? Tror faktiskt att det hade både hjälpt MIG och ANDRA som går igenom samma saker som mig just nu! *Känner mig fett jävla smart som kom på detta!!*

Skapar jag en sådan blogg som jag faktiskt tror att jag gör NU EFTER DETTA, så har jag den nog på en annan bloggportal, som  kanske BLOGG.SE eller DEVOTE. Hade en blogg på blogg.se innan, men fatta inte ett piss så därför tror jag det lutar mot DEVOTE! :D

SÅKLART  kommer jag att ha kvar denna bloggen och blogga på denna med! Detta är jue min "vardags"blogg! HAHA


Nej, men nu ska jag gå och göra vettiga saker!

Puss Hej! ♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards