Julia Henriksson

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 4 april 2012 20:38

Haaaaaalloj :D

 

Idah så har jag gjort rätt mycket faktiskt.

Jag har städat mitt rum, varigt o handlat och så har jag gått till Skogen.

Haha, Jag kom bara 2 meter in Skogen sen så vände jag och gick hem. HAHAHA. fail - i know ;)

Haha, men asså, min hund reagerade inte på hundgodiset, så jag kunde inte släppa han lös, och då var inte lönt att gå där. För han drar som faan. Och ja, man måste dra tbx han och säga sluta och bla bla bla -.-

Men det är inte så jättelätt när han har dragit i ca 20 minuter, och jag dampat på han i 20 minuter.

Jag får ju faaan ont i armen -.-

 

Men skit i det, nu sitter jag här framför datan och tv och ska snart se på Grey's Anatomy, med Mammsen och liiiiillebroooor ♥

 

Hahaha, det är rätt kul att jag skulle plugga jättemycket idag.

~Har inte kollat på läxan ;) hihi

 

Jaaa, men nu så ska jag göra något vettigt :)

 

Puuuuussssh :*******************♥

 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards