Julia Henriksson

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 21 april 2012 21:08

Halloj :)

 

Idag har det varigt en stor dag för mig  ~ Jag har blivigt konfirmerad  

Hihi, fett stolt. Men tyvärr så kunde inte min morbros tjej och dotter komma pga sjuka.

Min mosters man och dotter kom till kyrkan, men fick senare åka hem igen då, min kusin inte mådde så bra :(

Men som tur var så kom iaf min moster och morbror :D ( Min morbor är min gudfar)

 

Jag har fått en hel del med pengar och smycken, och även en klocka av min morbror och en DATA av mamma och pappa ♥♥♥♥♥ FETT GLAD MANNEN :DDDDDDDDDDDD

 

Hahah, ja ,Ida kommer om typ 10 minuter, sen så drar vi till Linnea för att senare dra hos hem Till Carro (a)

 

Ja, nu måse jag gå och kissa ;)

 

Ha dett gött så hörs vi  i morgon...tror jag ;)

 

Puuuusssh :***

 

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards