Julia Henriksson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 10 augusti 2012 22:39

Heeeej på er!


Har haft en riktig härlig hel dag med världens bästa Jennie Bennie! ♥

Fett mysigt har vi haft det! Vi har bland annat suttit i en Busskur i ösregnet och Försökt snacka med en Kille från NorrLand?, Gick väll typ sådär! Jag fatta inte ett skit av vad han sa och han fatta ungefär lika mkt av min Skånska!

Hahaha. Sen så satt vi och kollade litta OS med Min lilla mamma ♥

Hahaha, Tack för Dagen Bennie Bulan!, Älskar dig Massor! ♥

www.Nilsbengan.devote.se


Just nu så sitter jag här i  min sköna säng och ska snart krypa in under mitt vit&Rosa Hjärttäcke ♥

Hahaha, Fett Random jag e!


Bjuder på några random bilder  jag och Jennie tog på mitt rum (a)

   

Visst är vi fett jävla söta!!? (a)

Snyggare Brudar får man leta efter! ;)


Får se om jag bloggar imorgon! Vet inte! Men annars får ni ha det så gött så hörs vi på Söndag! :D


Haaaa Deeeet Gööööött!

/ Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards