Julia Henriksson

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 16 augusti 2012 23:45

God Kväll alla random snubbar som läser min halvt knepiga blogg! :D


Vaknade vid 10 idag, men gick inte upp förrän vid kvart - tio i Elva då Hjärtat messade och sa att han var påväg!

Fick litta panik och sprang ner och hoppade in i dushen. Sen så åt jag 3 halvt kalla bacon som Pappsen stått och lagat!

Hann precis få på mig innan Mamma och Pappa ropa att han kommit! Så  det blev bara en snabb sminkning med Litta mascara! Orkar inte bry mig så jättemkt om mitt utseende längre! Jag har jue skaffat kille  som gillar mig för den jag e..(Tror jag) Han säger att jag ser bra ut, och jag har bestämt mig för att tro på det!! Och om folk inte klarar av att se mig när jag inte e helt sminkad eller ser allmänt hemsk ut så förkänar dem inte att se mig när jag ser ut som mitt bästa!

Så jag tänker inte bry mig så mkt!! Är fett stolt över mitt självförtroende!

Är inte helt 100% säker på vad som händer i morgon, så jag säger inget! ;))


Måste snart sova tror jag..., Vill inte, men har lagt mig sent fett ofta nuu!


Haaaa Deeeet Gööööött!

/ Julia♥♥


Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 16 augusti 2012 10:25

Goood Morgon!
Vaknade för ca 10 minuter sen. Har smsat lite med Nikolina som började skolan igår! Hahaha, Looooser jag börjar om ca 2 veckor!
Har även hunnit checka FaceBook!
Så nu ligger jag i min awesome säng och lyssnarcpå Musik. Just nu spelas Lose Control - Timbaland ft Jojo.
Fett sjukt gammal men den är faktiskt bra!!
Hjärtat kommer och ca en timme...Men jag orkar inte gå upp. E helt trött i kroppen!! Så jag ligger kvar här en (lååång) stund till! Måste dusha och sånt men blääää! Jag e sååå trött!
Nu orkar jag inte blogga mer!!

Haaaaaa Deeeeet Gööööööött!
/ Julia!

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 16 augusti 2012 01:20

Tjaaaaaaaaaaaaaaaa!
Det blir ett snabbt litet sent inlägg här nu. Har inget annat för mig och pallar inte sova!! Hjärtat kommer imorgon/idag! *LyyyyckligBrud.se* :DD
Idag/Igår så gjorde jag inte så mkt. Åkte en snabb runda till Väla med Pappsen och Elias. Sola hann jag oxå med...Och på köpet fick jag brända läppar...:o!! Har ingen aning om hur jag lyckas men Vafan. E man king så e man!!
Pallar inte mer nu!

Haaaaa Deeeet Gööööött!
/ Julia

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards