Julia Henriksson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 9 augusti 2012 00:55

Halloj!

Blir ett snabbt sent inlägg här nu.
Dagen har jag spenderatvmed Jennieee :D Fett nice. Blir nog att jag är med henne imorgon oxå, och har vi tur så kommer Hjärtat oxå *Håller alla 2 tummar* ;)

Kolla gärna in Jennies egna blogg:
Www.Nilsbengan.devote.se


-Bara för att Jennie gjorde likadant,
så känner jag för att härma hennd ;) -

Haaaaa Deeet Gööött
// Juliaa

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 6 augusti 2012 10:27

Aaaaaa, e så jäkla nervös men kan inte berätta varför :(
Så jag finner ingen ro i att ligga här och blogga :(
Bjuder på en halvt cp bild ;)

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 5 augusti 2012 10:58

God Morgon!
Vaknade för snart en timme sedan av att Hjärtat ringde. Kuul -.-
Roligt nog så snackar vi fortfarande ;)
Jag har absolut inget roligt att skriva,men jag vill skriva, så jag tänker skriva ;). Dagen idag ser ut så att jag nog sticker ut till Hjärtat..

Haaaaa Deet Gööööött

-.-

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 5 augusti 2012 01:30

Hade skrivigt värsta balla inlägget och möget bara försvann
Skit och mög HATAR ATT MOBILBLOGAAAAAAAA -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 4 augusti 2012 16:23

Halloj!

Förlåt för jag inte bloggat på länge, men jag var jue som sagt hos Farmor och det e fett jobbigt att mobilblogga.

Men när jag var hos Farmor så tog vi en vända till Center Syd. Blev att jag (Farmor) köpte:

♥ 2 Armband - Glitter

♥ Halsband med ett O på - Glitter

♥ Ring - Glitter

♥ Oranga Shorts - H&M


Fett Nice, Ni kan jue gissa vad O:et står för   

HAHA.

Just nu så sitter jag och lyssnar på " Jag gråter bara i regnet av NewKid".

En underbart bra låt som faktiskt stämde in på mitt liv till 99% förra året! - Helt seriöst -

Yess Yees, Jag har faktiskt inget roligt att skriva.... så..


Haaaa det gööööött

/

Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards