Julia Henriksson

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 13 september 2012 18:17

Hello my Darlings!


Haha, Fan vad Fjortiz det känns att skriva så! Hahaha, men fett kul ändå! ;)

Skolan idag har varigt lika segt som vanligt, och dagen annars har varigt lika seg!

Bråkat med Hjärtat har jag oxå hunnit med! Fett Jobbigt, och jag har ALLTID världens sämsta samvete efter!

Fast att jag tycker att det var han som gjorde fel så e det ÄNDÅ JAG som mår fett dåligt! Får alltid tankarna om att han säkert lämnar mig, eller att jag överreagerat och jag känner mig som världens SÄMSTA flickvän!  Men vad hade jag tänkt mig när jag gick in i förhållandet? Att vi skulle vara det perfekta paret som aldrig bråkade?!?!?! - Nått sånt tror jag! Men nu vet jag! Att man kan vara lyckligt förälskad och kär, men man kan ALDRIG undvika bråk! Dem kommer när dem kommer, och slutar förhoppningsvis bra! Haha!

Men ska ringa han sen halv åtta, Men innan dess måste jag ut med hunden, dusha och plugga!

Sämsta sakerna ever men men!


Följ mig på:

Instagram: JJHenriksson

Följer ni mig följer jag er! ;*


Ha det gööööööött!

Julia! ♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards