Julia Henriksson

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 27 september 2012 21:18

Tänkte lägga ut 2/6 bilder av skolfotot.

Lägger upp 2 till imorgon ( om jag kan)

Och sen ytterligare 2! :)


BILDERNA LÄGGS INTE UPP ORDNING DÅ DÄR E TVÅ BILDER SOM ÄR RÄTT LIKA!


1.

 

Tycker själv att denna är rätt fin! ♥


2.

 

Tycker inte att denna är sååå jäättefin! Men jag skrattar, så lite söt e den ♥


Puss och Kram snigel Kram!

Julia♥


Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 27 september 2012 21:11

God Kväll my darlings!


Bloggade lite innan idag, men kände för att blogga igen.

Efter att jag skrivigt förra inlägget gick jag och kollade lite på film sen så smsade Mike&Philip om jag ville dra ut en runda med dem. Följde med dem och var ute i kanske 2.5 timme? Fett roliga killar! Så det blev en del skrattande! ;)

Haha. Dagen annars har varigt bra! Har inte varigt så deprimerad som jag var igår! Så denna dagen har varigt bra!

Inget överdrivet jobbigt i skolan, och inga tankar på tandläkare och urDÅLIGA doktorer! :D


Sitter nu och lyssnar lite på musik medan jag målar naglarna! Sen blir det att snacka med Hjärtat och plugga till moppekortet. Det går inte bra ngnstans asså. Fett svårt e det! Så vet inte hur jag ska klara provet! ;o


Ska försöka mig på att måla mina vänster naglar nu! Får se hur det går....


Haaa Deeet Göööööött!

Julia! ♥

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 27 september 2012 13:41

Halloj!


Slutade tidigt idag! Redan 5 i 12! Fett härligt!

Så nu sitter jag i min allmänt sköna säng, ny dushad och med aniktsmask! Tycker inte att Ansiktsmasker e sköna...Dem lixom bränner eller ngt...Har varigt så på alla jag tagit...men det har inte blivigt ngt märke eller så...(PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!!)

 

Grymt ful bild, men men....haha


Måste stääääda, äta glass och plugga ti Moppeprovet.


Vet inte om det blir så mkt bloggade ihelgen. Har fullt upp!

Passa kusiner, kalas, träffa hjärtat? :)


Ska gå och ta av denna äckliga smörjan jag har i ansiktet...(Äcklig och Äcklig...Den luktar rätt gått...typ lavendel eller Vanilj...Men den förra lukta mkt bättre!)


Haaaa deeet gööööttt!

Julia♥



Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards