Julia Henriksson

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 17 september 2012 21:32

   Hallå Babes!


Fyller Byxmyndig idaag! :D Fett glad över att den viktigaste dagen på HEEEELA året ääntligen är här!

Har längtat ända sedan förra året! Haha.

Dagen annars har varigt "äggig". Efter skolan sökte killarna upp mig och ägga mig! Fett jävla äckligt var det! Men dem säger jue att ägg är bra för håret! Så det kanske inte gör så mycket?   

Även Mormor fyller år idag! SÅ Grattis Grattis till Henne med! ♥

Nu ikväll så var det Moppekurs! Fett drygt var det, men dem bjöd på Cola och Kakor så jag klarar mig väll!


Har läxor till imorgon som jag inte gjort, Och jag vet att jag MÅSTE försöka göra dem nu, Men när jag blir så stressad som jag är nu så stänger bara mitt huvud av! Och det blir inget gjort! Så igentligen borde jag gå och lägga mig! Men nää! Hur jag än gör så blir det inte bra ! :( Fan ta skolan!  - Helt ärligt! Pallar inte med Skiten längre!!

Vi ska ta skolfoto på Torsdag om ni undrar! xD


Pallar inte mer nu!

Haaa det Göööött!

Julia "Byxmyndig" Henriksson ♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards