Julia Henriksson

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 1 juli 2012 21:42

God kväll alla kvällspigga!


Först och främst så vill jag säga förlåååååååååt för att jag inte bloggat på 3?!?!?!? veckor :(

Men jag har inte varigt hemma! Först så var jag på ridläger sen så har jag varigt i husvagnen.

Såå....hoppas nu förlåter mig ^^


Idag så har jag tagit hem husvagnen från Torekov, lämnat iväg husvagnen, varigt på kalas och krängt Pizza (a)

Och  nu sitter jag här och ser litta på fotbollen ( Spanien-Italien) Go Spain   


Denna vecka som kommer så ska jag försöka blogga rätt mycket.

Såhär ser veckan ut:

Måndag: Passa min 2,5åriga Kusin ♥

Tisdag: Hjärtat kommer?♥♥

Onsdag:  Bad Boys 1 på tv ♥

Torsdag: Bad Boys 2 på tv ♥

Fredag: Mysdag med Pappa&Elias ♥

Lördag:Ingen aning faktiskt

Söndag: ChillDag ♥


Lagom bra beskrvning av hur min vecka ser ut, MEN, sen så kan ju problem uppstå och dagarna ändras, så därför så tar jag dag för dag, timme för timme, minut för minut! MEN jag hoppas verkligen att mitt Hjärta kommer till mig på Tisdag, saknar han gryyyymt mkt asså :( :* ♥


Nu så  hade jag tänkt ta och käka litta chips för att sen gå upp och kolla på Pauly D project eller vad det nu än heter^^


Ha det gött


Puuuuuussh :**************♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards