Julia Henriksson

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 19 juli 2012 21:30

Halloj!

Det var inte så länge jag klarade mig utan att blogga ;)

Hahaha, Men jaah, Jag vill igentligen inte blogga nu heller, men är fett sugen på att bara skriva...

Lixom bara låta fingrarna åka över tangenterna :D

Hahahaha, ibland så e jag inte riktigt frisk ;)

Men Iaf, Idag så har Hjärtat åkt med mig och min allmänt bråkiga familj till Moster.... Det gick faktiskt väldigt bra...Dem lyckades att inte skämma ut mig alltför mycket...men jag kom inte helt undan det ;)

Men Jaah, E man med mig så får man en allmänt konstig MEN underbar släkt på köpet, HAHAH ;)


Jaaah, Just nu så sitter jag och ser litta på Fast and the F.....nåntiing ;)

Rätt nice film :)

Jag har fett ont i halsen :( och halstabletterna hjälper i typ 3 minuter, sen så sväljer man taggtråd :(

Men jaah, jag överlever väll ;)


Känns som det blev rätt så många :D/;) i detta inlägg.....


Haaaa det gööööött

/

Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards