Julia Henriksson

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 3 juli 2012 08:13

God Morgon!


Vaknade litta extra tidigt idag av absolut ingen anledning alls. Bara vakna lixom.

Och nu sitter/ligger jag här med mitt SpiderMan täcke^^ Höhö. Fett cool man e asså ;)


Ja...Idag blir typ en rätt  chill Dag. Hjärtat kommer hit vid typ 11, och min 2,5 åriga kusin e här så det lär inte bli någon jättejobbig dag om man säger sååå :DD


Har ingen aning om vad jag ska skriva...e bara så jäkla trött och har en trevlig mensvärk som jag hoppas snart ger med sig, för jag pallar inte gå runt och ha ont i magen när Härtat e här, -Heeeelt ärligt-


Höhöhö. Tänkte att jag kunde bjuda på en liten bild som stämmer in rätt bra på mig och mina matteproblem

 

Någon mer än jag som lider av detta?? ;) höhö


Mamma och Ebbzki och nu gått ut med AffeBoii, och lillen sover fortfarande. (Kl e typ bara halv 9, så det är inte så konstigt^^) Sååå, jag e litta forever alone tycker jag...:(


Pallar inte skriva ngt mer nuuuu, och jag  vet inte om man jag skriver ikväll. Vi får se... :)


Haaaa det gööööött! :D



Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards