Julia Henriksson

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 7 juli 2012 00:14

God Kväll/morgon snubbar!

Sitter här helt forever alone i min egena lilla enkelsäng :)

Har precis snackat lite med hjärtat, hade tänkt åka till han i morgon..igen :D

3:dje gången vi träffas denna vecka, fet lycklig e man :D

Jag kom och tänka på att ni knappast vet någting om min kille, och jag tänker inte berätta något.

Mina vänner vet ju vem han e, hur han ser ut MM...

Känns typ som att ha ett "kändisförhållande" alla vet att man inte e singel, men ingen vet vem snubben är ^^

Kuuuul Kuuuul ♥

Jag har typ inget att göra nuu, och jag orkar inte sova. E typ trött,men inte tillräckligt trött för att kunna gå och hälsa på min kudde...eller....han vill typ inte veta av mig, då jag lämnade han i morse :c

Man får väll fjäska litta så går det nog bra ^^ HAHA

Asså, jag e fett  awesome - Helt ärligt-

Det e jag, hehe, och det är inte för att skryta, men lixom, försök hitta en coolare kvinna än mig.

Det är typ 1 på 100000000000000% chans att det finns en som är coolare än mig....

Hahaha, jag kom och tänka på det att jag knappast kan stava till Cola... Jag stavar det gjärna med 2 O:n

Så Coola istället för Cola :c Måste nog gå i en stavningskurs, för jag e knappast säker på om jag stava gjärna rätt...men tror nog nästan att det stavas Gärna...men det känns typ fel...hahaha lite random....

HAHAHAHAHAHA, jag måste sluta skriva nu, inlägget blir bara mer och mer faaail.... :C♥

Hahahaha

Haaaa det göööööööött♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards