Julia Henriksson

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 24 juli 2012 19:36

 Halloj alla söta!

Blogga aldrig igår för jag kom hem rätt sen från Hjärtat och hade litta ont i huvudet! :c

Idag så har vi varigt hos Farmor och fixat det sista på hennes häck (Pappa&Elias var där igår)

Sen så har jag bara varigt hemma. Gick en låååång runda bara för att få så mkt sol på mig som möjligt, och fixat lite med mina smutskläder som legat på rummet i ett par X-antal veckor..?

Så just nu sitter jag och drogar "One Last Time" med Agnes. Har lagt till den typ 10 gånger i rad på Spotify (Inte alls beroende av den låten - nej nej-) Hehe   


Imorgon så kommer KANSKE KANSKE Hjärtat...Hoppas till tusen att han kommer då vi varigt tillsammans i 3 månader ♥ Älskar han grymt mycket, så jag kommer dööööö om han inte kommer :c♥


Jag var jue på Ullared i Söndags och lovade ju en bild på vad jag köpt! Så här kommer kläderna som jag köpte på Ullared och bar igår:

 

(Igga mitt face,att bilden e suddig samt kläderna i bakgrunden)


Haaaa Deeeet Gööööött 

/

Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards