Julia Henriksson

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Anna Ingrid Julia Henriksson - 12 juli 2012 12:25

God Morgon!

Eller morgon och morgon...Det är kanske förmidda?

Hahah, Vaknade för ca en timme sedan av att mamma ringde och väckte mig

Och för en stundsedan så fick jag ett sms av Nikkis..Hon komemr vid 2 halv 3 istället!

Både bra och dåligt. Det braA är jue att jag nu hinner fixa till mig och städa färdigt, men det Tradiga är jue att jag får vänta jääääääätteläääänge innan hon komemr.

Vet inte riktigt om jag ringer Hjärtat nu...Jag har smsat med han lite och han är rätt seg, så jag får väll vänta tills i morgon...Jag får väll bara klara mig ;)


Sitter just nu här vid datan och "städar", Lyssnar lite på musik och tar det rätt så chill.

Jag har ingentligen inget roligt att skriva så jag får väll gå och äta frukost för att sen städa, ta ut hunden och sen äntligen få fixa till mig :D


Ha det gööött

/

Julia♥

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards