Julia Henriksson

Alla inlägg den 23 juli 2012

Halloj!

Har inte kunnat blogga i helgen då jag och min bråkiga familj åkt till Varberg och träffat våra släktingar. Fett mysigt.Dem bor i ett rätt så nybyggt hus nära till både stan och havet.Underbart
Så påvägen hem så svängde vi in på Gekås Ullared *happyface*
Blev att jag köpte:
- Smink borttagningsmedel
- 1 par Jeans
- 3 linnen varav 2 var vita och 1 vit/grå randig
- Bh/Trosor/Strumpor
- Kofta
- skal till telefonen
- Gardin
Så det blev en hel del ändå. Bild kommft längre ner. Och i morgon så kommer nog bättre bilder på sakerna...Beroende när jag kommer hem från Hjärtat!
Han fyller ju Fjortiz idag och jag har inte varigt och sagt Grattis! Men jag har både smsat och ringt han! Tänker inte riktigt skriva vad jag köpt till han, då det kan finnas en liten liten chans att han ser det ;)
Men jag skriver imorgon!!

Haaaaa Deet Gööööött
Julia :)

Presentation


Tjaaaa!
Detta är min random blogg som handlar om absolut ingenting.
Älska/kommentera/följ den och jag lovar att älska dig ^^
Puuuuss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards